Publikacja
Przedstawiamy Państwu publikację, która podsumowuje 10. edycję naszego programu Eco-Miasto, będącą zarazem zbiorem ciekawych i aktualnych artykułów omawiających różne aspekty zrównoważonego rozwoju miast w dzisiejszych czasach.
Publikacja
"Biznes na rzecz zmiany 2024" jest czwartym wydaniem w cyklu raportów podsumowujących całoroczną aktywność społeczności skupionej w programie Climate Leadership.
Publikacja
Raport wstępny, 2024 Raport Inicjatywy #EndPlasticPollution jest kompleksowym przeglądem zagadnień dotyczących tworzyw sztucznych w gospodarce.
Artykuł
Gdzie sucho tam suszej, gdzie mokro tam mokrzej—to w uproszczeniu kierunki zmian w systemie klimatycznym Ziemi, który przez nadmiarowe podgrzanie atmosfery wszedł w fazę poszukiwania nowej równowagi. To też zapis zdarzeń pogodowych z ostatnich miesięcy.
Publikacja
Niniejszy raport reasumuje na użytek rządów, decydentów politycznych oraz interesariuszy dowody na powiązanie pomiędzy jakością środowiska a ludzkim zdrowiem i jakością życia, a ponadto wskazuje na czynniki mające wpływ na te powiązania, takie jak nierówność, niekontrolowana urbanizacja, migracje, n…
Publikacja
Książka "Od Drzewa Do Miasta" pozwala zobaczyć miejskie drzewa w całkiem nowym świetle — wymiernych korzyści ekonomicznych, jakich większość z nas nie jest świadoma. Ta bogata w praktyczne porady publikacja podsumowuje projekt Od drzewa Do Miasta — laboratorium wiedzy o zieleni miejskiej.…
Publikacja
Przedstawiamy Państwu publikację, która podsumowuje 9. edycję naszego programu Eco-Miasto. Staraliśmy się, w czasach kryzysu z jakim się mierzymy, zasiać w niej ziarno nadziei i pokazać, że przyszłość polskich miast może być zrównoważona.
Publikacja
Publikacja „Biznes na rzecz zmiany 2022” to już trzecia edycja raportu, ukazującego się co roku jako podsumowanie prac w ramach naszego programu Cimate Leadership. Jego celem jest zmniejszanie negatywnego wpływu biznesu na środowisko i klimat.
Publikacja
Zapraszamy do lektury raportu „Od odpadu do zasobu. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w ekonomii cyrkularnej”. W materiale znalazły się dane ze świata i krytyczna refleksja nad wyzwaniem, jakim są elektroodpady, pisane z globalnej, europejskiej oraz krajowej perspektywy.
Aplikacja
Ecocraft zrodził się z potrzeby powiązania edukacji ekologicznej i przestrzennej dzięki wykorzystaniu, tak dobrze znanego młodym ludziom, środowiska Minecraft©, które jest jedną z najpopularniejszych gier na świecie, a także najlepiej sprzedająca się gra komputerowa w historii.